11 Ocak 2013

James Blunt müziği bırakıyor, genç sevgililer rahatsız


james-blunt-muzigi-birakiyor “You’re Beautiful” ve “Goodbye my lover” gibi yeni neslin en sevdiği aşk şarkılarının yaratıcısı James Blunt müziği bırakacağını açıkladı. Yıl 2004. James Blunt’ın dünya çapında tam 11 milyon adet satacağı “Back to Bedlam” albümü yeni çıkmış, çıkar çıkmaz da piyasayı sallamaya başlamış. Müzik kanallarında her gün “You’re beautiful” klibi gösteriliyor. O dönem yeni bir ilişkinin içinde aşk nidaları atan ben, şarkıyı ilk dinleyişte kalbimden vurulmuşa döndüm. Her gün dinliyorum, her gün dinliyoruz. Dinleyip birbirimize aşk sözcükleri fısıldıyoruz. Sonra “Goodbye my lover“ı keşfedince yaşadığımız duygu yoğunluğunu hatırlıyorum da… Sanırım ilk defa kendime itiraf ediyorum; James Blunt’ın tarzı ya da albümün tamamı bana hiç hitap etmiyor, ama bu iki şarkının güzel bir dönemime denk gelmesi James Blunt’ı benim için de önemli yapıyor. 3 albümlük müzik kariyerine sayısız ödül ve konser sığdırmayı başaran 38 yaşındaki ünlü müzisyen birkaç gün önce, gelecekte yeni bir albüm yapma gibi bir planı olmadığını, artık kendisine daha fazla vakit ayırmak istediğini söyleyip müzik hayatına son vereceğinin ilk sinyalini verdi. Çıktığı günden beri sevgililer gününün, nikah törenlerinin, dans pistlerinin en ünlü şarkılarından birinin sahibinden bu sözleri duymak genç sevgilileri eminim çok üzdü. Umarım, James Blunt çok geçmeden kararını değiştirir ve yeni bir albümle sevenlerinin gönlünü alır. O zaman bir kez daha “You’re beautiful”